Projek Terbengkalai!! uikss!!

    Author: EL Genre:
    Rating

    Dlm separuh sedar..(akibat x cukup tdo, aku on9 gak dri kg)..Merayau-rayau ke alm siber ..ermm tringat blog sekolh versi 3 yg bru ada template jer..


    So, apa lagi..aku belek2 folder smbil merangka apa yg slalunya ader dlm blog sekolh2 yg penah aku jengah..

    Bukan sekolah nih xpernah ada blog..2 versi asal trmasuk 1 versi fotopages adalah hasil tangan ustaz J-Qaf.. tetapi, almaklumlah..mamat tu pun x menang tangan..

    blog versi 1 ..


    blog versi 2
    fotopages 1

    Target aku skang ialah nak wujudkn yg basic..& kmudian biar jdi open admin dikalangan warga SKLKB sndiri..

    Jom layan draft yg aku snap..(echeh..cam promote Alza lak) huhu..


    blog versi 3..coming soon, InsyaAllah


    p/s: bgi ler cdangan bernas utk blog tu nnti ek..enjoy...


    3 Responses so far.

    1. Anonymous says:

      Cpe la ek ustaz j-QAF tu...mls bebenor..hehehehehe.....

    2. el says:

      Bukan malas..tpi komitmen beliau dah bertambah2..apa pun tahniah sbb dah selesai konvo..Semoga lebih bersemangat mendidik anak bangsa di samping si dia di sisi..eheh!

    3. Anonymous says:

      Terima kasih...kalo nak buat blog jgn lupa bg password ye...hehe..nk jgk edit2..

    Leave a Reply

    About Me

    My photo
    "Ambitious but stubborn,artistic but extreme,perceptive but paranoid, thoughtful but ...!"(uikss!) -www.blogthings.com

    Blog Archive

    Miss U Babe!!

    Photobucket