Cuti Kali Ini Aku....

    Author: EL Genre:
    Rating

    Uikss! statement x siap yg mnimbulkan keraguan munasabah . Aku letakkan kat FB & YM sbg status . Bukan per , itu menandakan mcm2 benda...trmasuklah x update blog ..trcari2 ruang masa yg x tersisa sdikit pun..tambahan plak perubahan cuaca dri hujan--->>windy--->>panas buatkan badan aku sdikit x selesa..(almaklumlah dah tua..ehehe).

    Jgn ingat jdi cikgu bnyak cuti..sbnarnya cuti ni lah memberi ruang buat kmi nak settle kan bnda2 yg kadangkala melibatkan idup & mati..(alamak serius le plak). Bukan per..aku penah gak respon sms dri sorg pendgar radio yg jeles cikgu2 nih bercuti..Serius ckap..x sume cikgu bercuti sakan..

    So, jom tengok apa aktiviti aku bgi menyelesaikan teka-teki statement x siap tu..ehehe



    p/s: Tahniah buat kaki komen blog aku yg skang dah ada 'harta' bergerak ..baik punyo!! (err..itu hantaran ko utk si dia ke?) ehehe..


    Leave a Reply

    About Me

    My photo
    "Ambitious but stubborn,artistic but extreme,perceptive but paranoid, thoughtful but ...!"(uikss!) -www.blogthings.com

    Blog Archive

    Miss U Babe!!

    Photobucket