Jadual Baru ...yang ...uiksss!!!

    Author: EL Genre:
    Rating

    Rutin minggu nih berganda dari biasa..Sedikit 'tensen' mengadap line streamyx sekolah yg sepoi2 je..bank kat Muadzam yg offline..dan fax sekolah yang demam..

    Mujur mesin fotostat pun x trkezut dgn longgokan workbook & rpt kengkawan ..sma cam aku..biaserlah kan awal2 sekolah..

    Entri nih dri kampung..ptg tdi slepas trkial2 se
    ttle kan DHM yg PKG nak aku trus blik. .Alhmdulillah .. cabaran perjalanan sederhana jer..dgn lori/treller hnya ader di sesetengah tmpat..(x rasa nak memotong..jln sempit..)

    Cuma..uikss!!..tv umah plak majuk..jnuh gak sepupu aku membelek..barai & siasat apa yang patut.. Sambil2 tu aku pun kuarkan jadual bru yg akn valid by next week..

    Maak aai...jadual ku..huhu..Terasa best b
    iler ni lah kali pertama sumenyer BI..(xyah trpikir2 aktiviti syok sendiri -mcm p.sivik & muzik yg brlmbak thun lpas..)..


    Tetapi..bila susunan jadual ala2 lintang pukang ..aku cam nak nek angin ler plak..errmm ..Paling fobia nengok jdual jumaat..kelas tnpa rehat..(klu mesin pun meletup tau)

    heheh..bukan yg ni.. tpi
    ..nmpak best arr..sehari suntuk it..sekolah bestari..

    p/s : mau lihat jadual org lain..ni la akibat trlampau guna sistem auto ..jadual manual rasanya lbih berperi kemanusiaan sbb sah2 ajk jadual sehari suntuk mnyusun(smpai muncung2 muka) ..bukan prejudis pd teknologi ..tpi..biau la balance..huhuhu

    Leave a Reply

    About Me

    My photo
    "Ambitious but stubborn,artistic but extreme,perceptive but paranoid, thoughtful but ...!"(uikss!) -www.blogthings.com

    Blog Archive

    Miss U Babe!!

    Photobucket