Aku Kna Tag Lagi...Uikss!!

    Author: EL Genre:
    Rating

    Dalam boring2 cri dea nak update blog..alih2 aku kna 'ding' dgn blogging buddies yg sbnaunya mamat YM yg ngaku dia nih ckgu skolah memndu..
    Tpi dah kantoi skang..(ces!! rakan sejawat la..cma kat cwangn lain la)..

    So..spt mana aku kna orientasi dgn Cik Erin Pink Heart yg meng'tag' aku thn lpas..thn nih..aku kna lgi..

    En. Wellan..meh aku respon tag yg ko bg nih dgn modal yg aku ader..heheh


    1. Adakah anda rasa anda HOT???
    ~Bukan Stakat 'hot'..'spicy' pun ader..ermm

    2. upload gambar kegemaran anda



    3. cerita pasal gambar
    ~Memndgkan xder lak limit bg pic yg di upload..hamik ko!! nih ler keje aku klu free (yg x baper nak free sbnarnya..)..Lyn karenah anak2 ngadap webcam & snap muka diorg (trmasuk ler muka sndiri)..
    Sbnarnya budak2 nih sibuk nak nengok Papadom 'hari-hari'..huhu..jnuh tu..

    4. bila kali terakhir anda makan pizza
    ~Hahahaha!!! memng kne btul soklan nih..aku bru open table kat Pizza Segamat pd 08.02.2010 ..tpi klh mkn seafood sbb 2 org pnya mkan pun cecah RM65 tu..! (memg kaki mlntak wakaka)

    5. lagu terakhir anda dengar
    ~Bnyak la..sbb aku jwab tag nih pun smbil dgau lagu..ermm cma ranking pling kerap ialah Rafaejie -->> Benar2 Sayang.. (rupnya terklik repeat song daa..)

    6. apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini
    ~Layan MP3,YM..blas SMS..kunyah kerepek..charging hp..emm..

    7. selain nama sendiri anda di panggil nama apa?
    ~El, makcik jaga lab,kaki gaduh dgn ex-kp,tr.lia,teja-(nick ym ler..heheh)

    8. tag lagi 8 orang
    ~1. nUrUl 2. Kak Emi 3. Mr.Rezdake 4. owner blog My Room (ujung nun di blogging buddies ku, dgn ucapan..bwak2 la update blog) 5.Erin 6. langitbiru 7..8..

    9. siapakah orang no.1 kepada anda
    ~Geng posting..juga blogging buddies..tpi skang memg kaki FB maa!!

    10. kata sesuatu mengenai orang no. 5
    ~Kaki makan..kaki jalan..


    11. no. 3 ada hubungan ngan siapa
    ~Mamat nih newly wed couple..so..hubungan itu dh tentu milik dia & wife..eheh!!

    12. bagaimana pula dengan no. 4
    ~my sifoo..eceh..

    13. pesanan kepada orang no. 6

    ~...blajau rerajin..thn nih peksa besau kan..

    14. kata-kata cinta tok no. 2
    ~ miss u sis!!

    15. adakah no. 7 dan 8 punya persamaan?
    ~ha'ah..sma2 x wujud..huhuhu

    16. berikan 5 yang anda tahu tentang orang yang men'tag' anda

    ~1. dok ipoh
    2. hubby org (oopss!!_mnjunam saham ko weh..wakaka!) 3. happy go lucky 4. kaki jln2 (yer kot) 5. ym buddies aku..so layanzz

    17. persamaan antara kambing ngan lembu?
    ~kedua2nya punya aura daging yg sedap digulai & di 'sup' kan..bleh camtu?

    18. perasaan anda buat tag ini

    ~sdikit jiwang karat sbb lagu2 mp3 aku mndayu2 ler plak

    19. adakah anda tahu si razman itu sengal?

    ~tau dah..dah korg sume gtau..kan

    20. GAY or LESS??

    ~ klu LESS 50% kat parkson tu memg aku nak..less sugar pun leh gak..Apapun..aku STRAIGHT..xder 'kona kona' k.. uikss!!

    One Response so far.

    1. haha...tq2....xtvt tag yg menyihatkan tubuh badan kita sume...haha

    Leave a Reply

    About Me

    My photo
    "Ambitious but stubborn,artistic but extreme,perceptive but paranoid, thoughtful but ...!"(uikss!) -www.blogthings.com

    Blog Archive

    Miss U Babe!!

    Photobucket