HaLaMak!! 'iA' DaTaNg LaGi!!!!

    Author: EL Genre:
    Rating

    Ini kali ke-2 aku citer psl 'ia' ini... Ermm.. yg pasti ..'ia' memg antara yg mewarnai idup nih..alahai..ayat....

    Malas mau kna kutuk lma2.. so aku pelbagaikan rasa minat pada 'ia' ..dari versi asal..aku cari remix..

    Bagi aku..'ia' nih adlah hasil kerja manusia lain yg kadg2 lbih berjiwa & halus .. membuai rasa
    ..uikss!!


    Dari x tau & main layanz..aku cri translation lgi.. bgi 'clear' apa yg 'ia' smpaikan..

    Yang pasti 'ia' tu bukan datang dalm 1 jer..tpi 3 maa..haiyya..!!



    Bulan 4.. 'ia' akan aku expresikan dlm bntuk yg mnghiburkan , berformasi tpi sihat.. eceh!!

    p/s: dah lma x warm up..ingat ke lgi ek..? uikss!!

    Leave a Reply

    About Me

    My photo
    "Ambitious but stubborn,artistic but extreme,perceptive but paranoid, thoughtful but ...!"(uikss!) -www.blogthings.com

    Blog Archive

    Miss U Babe!!

    Photobucket