Hidup Kena Bersyukur..

    Author: EL Genre:
    Rating


    Naik letih jejari menaip..paling pening time pilih lay out yg berkenan di hati ..huhu..ni ler akibat klu blajau wat benda2 nih di usia emas..Jumaat dah mc..Baik dmam..datang lak seru wat blog nih..Harapan aku smoga akn rajin update & keep in touch dgn sahabat handai yng nun jauh..tpi dkat dpan screen..ehe..

    Apapun..walau broadband modem nih aku sewa 2 hari..& line 3G ala2 nak xnak..kna lah brsyukur ..skurang2nya msih bernyawa kat alam siber nih..Bak kata adik aku.."ko leh sabau jer tunggu bnda ni loading"..(aku smpat masak air,mndi,jmur bju..etc)..nak wat camner..dri zmn infrared kat ibam lgi aku msih setia..Tunggulah modal kencang skit..aku nak sebat gak wireless nih **..(entry akn dtg)..

    Leave a Reply

    About Me

    My photo
    "Ambitious but stubborn,artistic but extreme,perceptive but paranoid, thoughtful but ...!"(uikss!) -www.blogthings.com

    Blog Archive

    Miss U Babe!!

    Photobucket