Antara Hobi & 'Part Time'

    Author: EL Genre:
    Rating







    4 dlm trus.. x sempat2 nak update blog ni wlaupun xder si kecil yg nak dilayan..bkan per..hari2 last sek..mcm2 plak bnda yg perlu dibereskan..antaranya update sistem SSQS yg memula agak terhegeh2 nak wat sbb xdpat manual dri pihak berwajib..Thanx pada website PKG Dong..stelah aku merayau slama 1/2 hari di dunia siber..bru trjumpa manual yg diorg kongsikan..

    Nasib bek gak ader member sekapal yg call bgtau probs yg sama..Hmm..korg on9 dri mana..? kampung ker?, sure seronok! aku..akn blik setelah settle program sek Isnin nih & PTK..(2 kali skip x gi..nih bru amik blik)

    Naper aku pilih tajuk ni? ermm sbnarnya tgh cri blik folder kad jemputan yg aku backup dlm cd..ni ler projek aku since 5 thn lalu..Asalnya tlong Niza wat kad sndiri..akhirnya rmai gak kengkawan lain yg mntak bntuan wat bnda2 remeh tu..Tpi bukan ler yg special..skadar 'kad orang kampung'..Dari guna software Print Artist maser tu..aku try dlm Ms Word & Publisher..(cabar diri sndiri utk jdi flexible..almaklumlah mcm2 bnda payah kat cni di zmn itu..(jgn x caya).

    Jiran2 yg berhajat (utk anak2 diorg ler..heheh)pn aku trima..& kwn aku yg wat bisnes printing nih, bila x cukup tgn pun aku layan..pendek kata..mana yg aku daya aku tlg..upahnya..x yah tnya sbb aku kdg2 dpt 'goody bag' dgn ang pau RM10..Xper aku wat pun suka2

    Masa berlalu..& kesihatan aku pun kekadg x mengizinkan ..Cma skang bila bnyak bnda aku leh dpt on9..sronok plak nak explore..& komersialkan. Kwn2 suggest aku wat katalog..tpi seru cam x smpai lgi..sbb pattern kad pun aku adapt jer dri kad sedia ader..(p/s: pic atas zmn kumpul border & wat template bila xder customer..smpai 50 page)

    Klu tnya cik hubby, dia sbnarnya x kisah ..asalkan keje2 umah settle..maklum lah..klu dah ngadap pc..haku cam x ingat org keliling..Memg terpikir..best gak klu bnda yg aku anggap hobi nih, jdi part time kan? Nak suh masak & menggubah2..huhu..F9 ler jwbnya..


    2 Responses so far.

    1. eRiNsZ says:

      best... jom lia.. kiter bkak kdai on9.
      hehe tapi aku x nak buat kad...
      adalah.. tgah kmpul material tp tetap dr HOBI..

    2. EL says:

      Uikkss..jom!..jdi bisneswoman ler plak(p/s: tringat plak zman2 berebut katalog Leno ustz Zamari dgn akak2 kat ibam dulu meriah tol)

    Leave a Reply

    About Me

    My photo
    "Ambitious but stubborn,artistic but extreme,perceptive but paranoid, thoughtful but ...!"(uikss!) -www.blogthings.com

    Blog Archive

    Miss U Babe!!

    Photobucket