☺ aWarD dArI DinDa.TeJa ☺

    Author: EL Genre:
    Rating

    award bannerEntry nih aku wat bukan semata2 nak dpatkan award.. 
    Kira bonus la award nih kan..


    Yang wat aku excited just 1 jer..nama itu.. TEJA..  
    Y? sebab der le kisahnya..

    Walaupn msa zmn sekolah aku kureng skit dlm subjek sejarah..tpi bnda2 gini aku suker..& xderlah x amik port langsung..

    Sbg some1 yg mix darah Hang Tuah & Bugis.. aku & my bro memg layan 1 buku nih..Rasanya pakcik kmi yg bagi..memg ala2 klasik.. 
    D ctulah aku start jatuh cinta dgn Teja ini..
     

    Scene dri film yg nih pun kira faktor gak lorr..eheh!!  



    So, aku abadikan sbg nick msa chatting.. kat  Muaturun Blogspot 
    ..der gak dlam email..emm..(teja_21)


    Sweet memories about this nick is,meeting Hang Jebat  di alam siber..eheh!! Bro nih slalu kata :
    "kau yg x mengerti" sbg opening/ending prbualan kmi..
    Ooo bru ler ingat, der gak 1 band dulu.. Teja..

    Seiring dgn masa..aku tukar nick --->Tejavu .. & klu korng terserempak dgn nick ini..yup!! that's me!!

    Klu pasan gak..slh sorg blogging buddies nma Tijah ..blog beliau nih kira layanz gak arr..kira sekufu dgn Cik Julietchun tu & now..I found u..dinda.teja..


    So.. sbg syarat ke 4.. dgn ini aku umumkan.. 3  bloggers yg menawan hati Ms. Tejavu a.k.a Ms. El  & patut attach award  anda ini adalah 

    1st ( Bloggers yg membawa makcik ke alam blogging nih)

    2nd ( Bloggers yg wat makcik senyum.nangis.berfikir)

    3rd ( Bloggers kategori Teman tApI MESRA)



    p/s :kpd 3 bloggers nih..g hamik & paste je kat blog masing2 tau..coding der kat blog beliau(ala2 promote blog ler plak..eheh!!)-xyah ler wat entry..u all bukan kna tag k! eheh!!



    5 Responses so far.

    1. ohoho u find me??? cari saya di google kah?? ;p
      btw, thanx coz post entry bout da word n 'me' hihi..

    2. thanks beb.. i dh amik award.. thank u

    3. el says:

      dinda.teja> eheh! x arr..mata nih alert jer cri adik beradik..bru jmpa 2 lorr..keep in touch ya..!

      ina>yup..award kiter bila plak nak wat ea..eheh

    4. areev19 says:

      hee...sory lmbt reply...thanx for d award yer.. terharu plak ;)

    Leave a Reply

    About Me

    My photo
    "Ambitious but stubborn,artistic but extreme,perceptive but paranoid, thoughtful but ...!"(uikss!) -www.blogthings.com

    Blog Archive

    Miss U Babe!!

    Photobucket