My Senior & I..oopss!!

    Author: EL Genre:
    Rating

    Dlm mood berFB & YM  →akibat celik2 mata tgok laptop x off..adeh,
    aku merayau lgi di alam siber nih..

    Tgok2 kat notifications..ermm kna tag..kad raya kot..tpi wah! terharu..
    apsal?

    INI la penyebabnya..
    Amacam? aku memg lyn bnda2 gini..makanya siap mnta izin
    mau wat wallpaper tu..eheh!
    persoalannya..saperkah empunya karya ini..? 
    Bila aku bca..oo pakej tu.. kwan atas kwn utk kwn2..

    Memandangkan nama blog nih pn "kaudalamhidupku.." 
    entry nih memg khas  utk senior yg xpernah aku tegur msa maktab
    11 thn dulu..oopss! (1999-2002..MPBP)

    Beliau antara beberapa lgi yg sudi add aku slain mr.zammari ..sis harda..
    (skadar sbut beberapa nama..)
    klu ini lah aku zmn maktab..korg agak2 aku ader brans ker mau join depa dolu2?
    Minah nih temanya lady in black..xpun pinky lady..wakaka 

    Rasanya gak..lom trlambat lgi nak ucap tahniah wat Mr. Faizal..a.k.a Uncle Saint
    nih sbb dh der blog..
    1-1nya wordpress yg ader dlm blogging buddies aku wat msa nih..
    Tgok header dia pn ..wah..ala2 tema Godfather Mafia tu..klasik..lynzz
    so..truskn berkarya dgn cara unik & bersahaja anda..I follow..eheh!


    p/s: nih bukn entry bodek..tpi lbih brsifat penghargaan..tau..eheh!!..err,kim slm wife skali..oops!

    Leave a Reply

    About Me

    My photo
    "Ambitious but stubborn,artistic but extreme,perceptive but paranoid, thoughtful but ...!"(uikss!) -www.blogthings.com

    Blog Archive

    Miss U Babe!!

    Photobucket