Berkenan Punya Pasal..

    Author: EL Genre:
    Rating

    Ermm..1st skali nak thanx ler kat korg yg sudi mningglkan komen/cdngn dlm entry lpas..heheh..

    Belek punya belek..aku ader la 'shortlist' laptop2 yg aku rasa mampu nak angkat dgn bajet ku itu..
    Cuma..1 wabak yg bru aku dpat ialah kegilaan pd style keyboard..
    bnda nih dah pun bermula slepas aku 'terbekenan' dgn hp raya hari tu..
    cik kiah E71 (yg keyboard QWERTY tu)


    Biarpun asyik kna kutuk sbb hp tuh mengigatkan kiter pd zaman hp besau (baling hanjing pun kiok), aku x peduli..Hp aku pun dpt nama lain gak iaitu kalkulator bersuara..huhu..redha jer lah

    Ooops! citer laptop x abis lgi daa..hehe..
    Wat masa nih mata dok berkenan kat laptop yg der numeric keyboard..

    Hampir sume brand aku usha.. Yang truk jdi mangsa & kaunter pertanyaan 24 -7 ialah adinda ku nun jauh Bangi..hehehe..
    (sabau jer mamat tu)


    Ntah arr..ikut free,dia Sabtu nih bru nak g Lowyat .. so kiter nengoklah nnti sma ada apa yg aku hajatkn trcapai atau sbaliknya..

    p/s : $ dah 50% dah dlm tgn dia..(thanx ek nurul)..pndai2 adik aku lah..hehehe..nnti jgn lupa htr yer Di..(smbil ala2 berangan & blinking memndg siling )

    Leave a Reply

    About Me

    My photo
    "Ambitious but stubborn,artistic but extreme,perceptive but paranoid, thoughtful but ...!"(uikss!) -www.blogthings.com

    Blog Archive

    Miss U Babe!!

    Photobucket