Kenapa Perlu Hipokrit?

    Author: EL Genre:
    Rating


    Dalam entry lpas..misi aku ialah skodeng 'rakan sejawat' yg nak mnsabotaj anak bangsa..Tpi perkhabaran terbaru wat aku skang rasa nak marah..& dlm masa yg sama nek mnyampah dgn org nombor 2 nih..

    Maser rombak jadual.citer lain..tpi time 'beliau' smbang2..dgn cikgu lain..kuar citer sebaliknya.. Walaupun aku nih sbenarnya dah lali dgn kes mcm nih tpi ntah naper skang aku mudah panas ati..

    Nak jdi lbih hangat lagi..bukn aku sorg sj yg dijaja..tpi ader sorg dua lgi.. Xper..wat lah smanis mana pun muka anda lpas nih..setegas mana pun arahan..kami akan membatukan diri..


    Harapan aku..agar org no.1 yg baru bertukar pun xkan trpedaya & akhirnya trmakan hasutan tnpa sebarang rasional lak.


    P/S: Trimalah hakikat wahai org no. 2..kerjasama kitorg yg ramai nih lbih pnting klu nak keje anda beres..

    2 Responses so far.

    1. Rahul says:

      Semoga berjaya skodeng..

    2. nohaaj says:

      skodeng jgn tk skodeng...

    Leave a Reply

    About Me

    My photo
    "Ambitious but stubborn,artistic but extreme,perceptive but paranoid, thoughtful but ...!"(uikss!) -www.blogthings.com

    Blog Archive

    Miss U Babe!!

    Photobucket