Di Mana Korang?

    Author: EL Genre:
    Rating

    1st day sekolah..cuaca yg ala2 berkabus sbb ujan mlm smlm & mendung hari ni watkan mood hari pertama pun sepoi2 jer..

    Cikgu2 plak ,terpaksa parking keta masing2 berterabur sbb car park sedia ada dah ditambak untuk proses pembinaan bangunan baru..
    (setelah sekian lama kmi wat 2 dlm 1 utk bilik KH & bilik Muzik..kelas & kedai buku, bilik SPBT & Pemulihan..sedih..sedih.. :-/)

    Hehe..tpi dalam pada tu aku jer yg ala2 ceria x bertempat gara2 penangan facebook!.. Ces!..sronok rasanya bila jmpa blik kengkawan lama di alam siber..spt mana aku trjmpa dak Erin & Nuru dlm dunia blogger nih..
    (skadar menyebut beberapa nama..heheh..sbnarnya ramai lgi..tpi aku usha diam2 jer dulu)

    Sambil tercari2 idea utk latest entry ..trpandang album yg terselit dgn dvd ps2..
    (sbnarnya ingat nak layan ps2..huhu)

    Ni ler foto individu2 yg dikehendaki tu..so..klu tau perkembangan diorg, khabarkanlah ek..rindu ler plak! uikkss!


    Azie,Suzey,Koyut,Jaja

    Nih dah ramai (huhuhu)..junior & senior..


    p/s : 1 masalah aku..susah nak hingat nama pnuh kengkawan..alahai
    (mentang2 nama aku pendek jer :-p)

    3 Responses so far.

    1. Blackjack says:

      "p/s : 1 masalah aku..susah nak hingat nama pnuh kengkawan..alahai (mentang2 nama aku pendek jer :-p)"

      Alhai cianye tun teja sorang ni. Tu la minum lagi air sungai tawang.. kat dah payah nak ingat.. hehehe :p

    2. EL says:

      Ermm..mcm biaser nmpak jer nick nih..sila muncul nnti ek..oo! men usha diam2 gak e'

    3. Blackjack says:

      hehe.. biasa la hantu ni kuar nyuruk- nyuruk. klu terang- terang kang ada kena tikam ngan paku kat tengkuk heheh

    Leave a Reply

    About Me

    My photo
    "Ambitious but stubborn,artistic but extreme,perceptive but paranoid, thoughtful but ...!"(uikss!) -www.blogthings.com

    Blog Archive

    Miss U Babe!!

    Photobucket