Tinggal Sebulan Lagi..

    Author: EL Genre:
    Rating

    Slm Syawal wat bloggers sumer..huhu..hri nih ler bru brkesempatan nak update blog. Jenuh menunggu line ok..blik kg..almaklumlah..bz..& kepenatan..Balik umah..nak ngemas..air slow le plak..(di catu khabarnya)

    Tak ketinggaln laptop yg majuk & minta diformat..ces!..mcm2 hal..

    Apapun smangat raya harapnya x mnjejaskan tugas yg klu dihitu
    ng..tinggal sbulan.. Hmmm..nak jdikan citer..dek krana sesuatu hal yg smpai hri ni mnimbulkan kmusykilan & x puas ati.

    Jdual cikgu2 BI dirombak..Maak aai..tinggal sbulan tu..Kesian budak2 aku sbb insan yg patut amik kelas aku tu ala2 smbil lewa..Biarpun aku n
    ih ratu cuti & mc sekolh..tpi anak2 nih x trgamak nak diabaikn sewenang2..

    Misi aku skang ialah nak skodeng lgi sama ada dia msih mncari pasal atau tak..Aku x suka anak bngsa yg x bersalah jdi mangsa..

    Leave a Reply

    About Me

    My photo
    "Ambitious but stubborn,artistic but extreme,perceptive but paranoid, thoughtful but ...!"(uikss!) -www.blogthings.com

    Blog Archive

    Miss U Babe!!

    Photobucket