Pejam Celik..

    Author: EL Genre:
    Rating


    Alhamdulillah..slpas bertungkus lumus memerah otak..akhirnya merdeka gak bebudak Y6 ek.. Walaupun x trmasuk dlm kabinet UPSR thn nih..tpi aku ader gak trlibat dgn xtra class (skjap jer)& program berkaitan..(jika diperlukan).

    Yang nyata..keriuhan diorg sebaik kluar dewan ptg tdi membuatkan aku trsyum dri jauh..(sayu pun der gak huhu)..Masa aku dtg cni..masing2 bru drjah 2..membesar dpn mata..thn nih amik peksa..& ujung thn sok tinggalkn sekolh nih.. Cuma seingat aku, batch nih memg bukn produk aku secara rasmi sbb aku kna tag 'Tetap & Berpencen' ajau Y1 slama beberapa thun..

    Hehehe..jgn sronok sgt ..Next week budak2 nih akn wat mcm2 aktiviti sehinggalah kuarnye sijil berhenti sek..Aku & kengkawan 'seangkatan'<<- pemerhati bebas-yg bukn guru thn6>> dah mula memikirkan aneka pilihan KEJE AMAL yg patut diorang lakukan..

    Smoga hajat pembantu lab (Cik Nurul..Fasilitator schoolnet) utk wat progrm dia pun akn trcapai..

    p/s : Khabar angin bertiup kencang..thun dpan aku diserap ke kabinet thn 6 wat kali ke 2 plak..uiksss!

    2 Responses so far.

    1. aku pown dah dapat cop mohor ajau yr 1... ape2 pown.. dak2 upsr kali ni aku cam tak kesah pon.hahaha...best tul leh gelak besar lagi jahat

    2. El says:

      Hehe..kekadng bila dah trlampau lama dgn Y1..nak up level P&P pn trbawa2..(klu game snang skit :-P) ader gak yg Y6 aku ajau guna lagu old mcdonald :-o Bleh camtu? hua hua hua (nak gelak jahat gak)

    Leave a Reply

    About Me

    My photo
    "Ambitious but stubborn,artistic but extreme,perceptive but paranoid, thoughtful but ...!"(uikss!) -www.blogthings.com

    Blog Archive

    Miss U Babe!!

    Photobucket