Eh! Kata dah Bersara?

    Author: EL Genre:
    Rating


    Ermm.. sume maklum dlm bulan Ramadhan ni kiter memg digalakkan utk wat ibadat2 extra..trmasuk arr berzikir..Paling special kpd para isteri & ibu sbb bnyak amalan yg bleh dilakukan smasa memasak..(snang citer sesiapa yg memasklah..kang ader lak yg kecik ati..huhu)

    Dlm pada tu kekdg x dinafikan ader gak habit yg mgkin x dpt dikikis smpai hari ni..
    (dah namanya habit..xkan dibuat2 plak kan? heheh) Err..naper aku citer bab nih plak..uikss! Tringat aku dlm 1 entry lpas..aku kata dah 'bersara' dri layan lgu Hindi..tpi hri nih..msa susun pinggan kat dpur..aku leh 'humming' lgu hindustan..& trsenyum sorg2..Sudahnya..aku g dpan & on astro 864(channel=radio station sbnarnya)..


    Klu diingat blik..aku xler fanatik sbb bukan pengumpul cd/dvd yg setia..cma ntahlah..mgkin kekadg 'keceriaan'/ 'feel' lagu diorg tu kira layan arr..Aku pn sedar yg x sume org leh trima lgu2 hindi..tpi nasib bek cik hubby sporting.. :-P (ker sbb dia org utara?)


    Tpi kengkawan..stakat dgr jer x cukup..klu lagu omputeh leh gak arr phm..lgu hindi/arab/korea?..klu dah tahap suka giler..aku akan cri translated lyrics
    (risau gak klu lirik asal tu maksudnya memesongkan/lucah) & Remix pun aku cri sbg koleksi tmbahan..


    1 lgi ..bila nak dkat sukan sekolh/hari kecergasan..lgu2 yg aku rasa sesuai.edit lak jdi snamrobik..heheh..Skali lgi aku bruntung sbb budak2 team snamrobik nmpaknya dah pham tr. diorg nih..
    (TQ pada Niza yg jdi pengasas team snamrobik SKLKB_since 2002)
    Nih ler sbahagian koleksi lirik simpanan aku ..bukan lah lgu yg gumbira tpi ..layanzz



    P/s: klu nak nengok g lah ker link nih..line makcik ala2 jer..mlas nak tunggu upload..sah trtdo lgi aku dpn pc nanti..heheh(akan ku cari uploader yg canggih..huhuh..)
    http://www.youtube.com/watch?v=156eApJ-efA
    http://www.youtube.com/watch?v=GOgH8yTt1-A
    versi remix.. http://www.youtube.com/watch?v=AIr3lUt1QRA

    Leave a Reply

    About Me

    My photo
    "Ambitious but stubborn,artistic but extreme,perceptive but paranoid, thoughtful but ...!"(uikss!) -www.blogthings.com

    Blog Archive

    Miss U Babe!!

    Photobucket